Płatności i faktury

Wpłaty przelewem / przekazem pocztowym:

Informujemy, że płatności przelewem lub przekazem pocztowym należy dokonywać na poniższe dane oraz numer konta bankowego:

Konto bankowe:

Nazwa banku: ***

Nr rachunku: ***

Dane odbiorcy:

Stowarzyszenie „Okno na świat od najmłodszych lat”

Basztowa 11/10, 58-314 Wałbrzych

REGON: 020076298, KRS: 0000234816

W tytule przelewu / przekazu pocztowego prosimy wpisać imię i nazwisko uczestnika imprezy oraz termin i miejsce wybranego turnusu. Taka forma tytułu znacznie ułatwia i usprawnia rejestrację wpłaty przez system.

Przelew z zagranicy:

Dla przelewów dokonywanych z zagranicznych kont bankowych, poniżej podajemy niezbędne dane identyfikacyjne naszego konta bankowego:

Konto bankowe:

Nazwa i adres banku: ***

Nr rachunku: ***

Kod BIC/SWIFT *** ***

Dane odbiorcy:

Stowarzyszenie „Okno na świat od najmłodszych lat”

Basztowa 11/10, 58-314 Wałbrzych

REGON: 020076298, KRS: 0000234816

W tytule takiego przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko uczestnika imprezy oraz termin i miejsce wybranego turnusu. Taka forma tytułu znacznie ułatwia i usprawnia rejestrację wpłaty przez system.

Faktury:

Na życzenie klienta, po otrzymaniu pełnej płatności, wystawiamy fakturę na osobę fizyczną (bez NIP) za pobyt uczestnika na organizowanej imprezie turystycznej.
Faktury na firmę możemy wystawić TYLKO po otrzymaniu (np. mailem) numeru NIP firmy PRZED dokonaniem wpłaty przez klienta!
Faktury wystawiamy najpóźniej 3 miesiące od daty zakończenia danej imprezy turystycznej. W celu uzyskania faktury, prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z działem księgowości: ksiegowosc@akademia-przygody.pl